5 & 6 Juni

I Fredags var jag nere på stan med Sara, Jennie, Julia, Erik, Erik, Sven, Adde, Hampus & Mandy. Jag & Sara kollade snabbt på rixfm innan vi träffade dem andra. Vi stod på torget mest, kollade på pain of salvation & hade lite roligt. Träffade Eve & Amanda också :). Dansade en vacker tango och gjorde vissa personers dag tack vare det ;) haha. Mamma hämtade upp mig vid halv ett.

Igår började dagen med att jag gick upp klockan sju för att jobba i stallet. Det gick bara bra förutom att en liten unge ramlade av, men hon gjorde inte illa sig iallafall. Slutade vid halv ett ungefär, åkte snabbt hem och fixade mig för att åka ner på Karolinas student. Stod mitt i fontänen vid statt och kollade när dem åkte runt, hon var helt galen, men vilken känsla!!! Åkte till Hållsta ett tag och firade henne, riktigt god mat och allt var det. Tog bussen in till stan med Sara & där träffade vi Adde, Erik, Gustav, Erik, Sven, Hampus, Felix & Mandy. Eve & Amanda kom sen också. Vi kollade fotbollen sen tog vi en vacker promenad mot brottsta. Jag, Erik Inge & Sara skulle försöka komma först och ta en genväg, visst att det blev haha. Vi klättrade över staket, gick i savannen, genom träsk, över järnvägen, kändes exakt som robinson! Blod, Svett & Tårar verkligen. Det var en intressant safaritur iallafall haha. Dyngsur, svullet knä och brännässlor över hela fötterna. Kom till erik efter en timme eller mer. Hade massa roligt hemma i stugan på kvällen och blev hämtad vid halv två.

Nu har jag och sara vaknat, ska precis äta frukost. Har en hel del planerat idag, uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!