1 Juni

Efter lunch kom adde upp till skolan, det var som ingen i klassen hade sett en kille förut, var lite roligt faktiskt haha. Sen hans beskrivning om vår skola alltså, det gav mig ett gott skratt! Efter skolan fikade jag med Sara, Filip och Adde på Café Smak & efter det gick jag och Sara en sväng på stan. Köpte silverschampo så hoppas mitt gula i håret försvinner nu! :) Åkte hem efter det, här hemma somnade jag i 1,5 timme ungefär, riktigt skönt var det. Sen har jag gjort klart en uppsats och även fortsatt lite på några andra som jag har. Ska strax krypa ner under täcket.

Imorgon är det sista praktiken för den här terminen.. Tråkigt. :( Men ska jobba lite extra där då och då så det är bra, sen ska jag se om jag ska försöka hamna där nästa termin också. Nej, nu ska jag packa väskan inför imorgon och sen sova. Efter praktiken imorgon ska jag färga håret på Sara sen ska jag iväg och bada med adde & sara, får se om några andra hänger med. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!