Yesterday/Today

Igår var det alltså fest ute i st. sundby hemma hos Malin. Åkte bussen dit vid tio med Jen, Amanda W & Sara. Kvällen var grymt lyckad och jag lärde känna massa nytt folk! Underbart. Vissa fick lagom mycket alkohol i kroppen så dem badade i poolen med mobiler och allt, smarta människor.. (Y) Själv så höll jag mig torr och åkte bussen hem vid ett med Jen. Bussresan var ju speciell den också, höll på att bli avsläppta ute i ingenstans. När vi väl kom in till stan gick vi hem till Gurr där vi var sex pers, mamma hämtade mig vid tre. En grymt lyckad kväll!

Inatt har jag knappt sovit alls, har frysit som bara den och samtidigt var det varmt.. Gick upp vid halv två iallafall och fixade mig snabbt innan jag, mamma och pär åkte ut till Sundbyholm för att kolla på travet. Aidas föl Reina De Caballos startade i första loppet och hon kom tvåa, riktigt fin är hon. Man känner sig stolt att man var den första som såg när hon ställde sig upp. Bilder från travet kommer senare! Var ute på travet i tre timmar och sen åkte vi och skrev ut kretabiljetterna på pärs jobb. Kom hem vid halv sju ungefär. Nu kollar vi tv för snart är det från travet och dem spelade in oss så man kan ju hoppas att man är med en liten stund! :) Sen blir det att äta mat och sen får vi se om jag tar och beger mig till stugan. Blev ett rätt långt inlägg, uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

men åh va kul! :D

2009-07-05 @ 19:45:37
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: amanda

hej gullunge=)

jag har en frågestund i min blogg. fråga vad du vill. Ha det bra:)

2009-07-05 @ 19:59:01
Postat av: malin

haha jag tog faktiskt ur mobilen innan, så jag är inte en av dem ;)

kul att du hade roligt ,och tack för att du kom! <3

2009-07-05 @ 20:20:13
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!