vilstamys

Ikväll har jag som sagt varit i Vilsta. Först kom jag och Sara dit, vi satte oss i skuggan, drog igång musik och spelade kort på filten. Efter ett tag kom även Adde, Karolina & Andreas. Vi spelade kort hela kvällen, mot slutet kom Fredrik och höll oss sällskap, då var det bara jag, adde & sara. Sara åkte hem strax därefter. Mot slutet kom det fullt med mygg och blev kyligt ute så vi åkte hemåt. Hade en riktigt mysig kväll även fast vi inte gjorde mycket alls, plus att jag "fick" ett halsband, tack adde ;) haha. Ni är underbara! <3

/Becka.



Kommentarer
Postat av: andreas

Haha "Fick" = snodde ;)

2009-07-04 @ 11:32:10
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!