Uppdatering

Såg precis travet på tv, mamma såg oss tydligen snabbt men jag såg oss inte alls. Tennisfinalen drog över på tiden så travet var 10 minuter istället för en timme, lite synd med tanke på att dem filmade oss så pass mycket. Verkar som det inte blir stugan för min del ikväll, är helt slut. Blir bara en hemmakväll skulle jag tro.. Får se om det kommer något mer inlägg. Glömde förresten skriva att dead by april var på tv igår, på sommarkrysset, fick rysningar! Galet.

"jag kör ju inte för fort när det kommer poliser"  dagens citat!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

haha okeej :P Lätt den bästa serien iaf :P

2009-07-06 @ 12:47:42
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!