tisdagsmys

Sv. Sabina; Nej man tröttnar verkligen aldrig, sjukt underbar!

Ikväll har jag varit ute i stugan, det var jag, adde, hampus, gustav och erik. Vi kollade på film och gick till max. Blev hämtade från max för det spöregnade och hampus fick ligga raklång över alla i baksätet haha. Mamma hämtade mig kvart i elva ungefär. Just nu sitter jag här vid datan och har tvn igång för att se allt som sänds om Michael Jackson just nu. Man kan inget annat än att säga att han verkligen var grym! Ska försöka lägga mig i tid idag, packning som gäller imorgon och sen att träffa folket igen!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!