Tisdag 7 Juli

Då var klockan halv fem på dagen och jag säger godmorgon! Vaknade för fem minuter sen, har sovit riktigt skönt plus att jag haft en söt liten katt bredvid mig också. Just nu sitter jag och äter frukost, rostade mackor med skagenröra, mums! Jag måste ta och tacka sven för det vackra vykortet jag fått idag, riktigt snällt! :) Vi saknar dig här hemma också. Mamma sprang runt här hemma och var helt lyrisk över vilka vänner jag har och sa att hon var kär i alla, haha. Har man sjukt underbara vänner så har man!<3 Uppdaterar mer senare.

2 days left.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: poopi

tack för din röst :)

2009-07-07 @ 18:39:48
URL: http://poopi.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hihi, söt katt är det men inte snäll (a) <3

2009-07-07 @ 19:27:53
Postat av: Victoria

Sv: åh tack så jättemycket, va glad jag blir :) ja det är jag som gjort allt :D

2009-07-07 @ 23:28:10
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!