the day

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig från början. Det började med att vi inte skulle åka till Öland idag utan att vi ska åka imorgon istället så jag satt vid datan ett tag och tog det lugnt innan jag begav mig till Karolina där Andrea också befann sig. Vi lagade mat och sen gick vi en promenad till Mikael för att kolla till Ragnar(katten). Träffade Jennie på vägen också så jag lämnade hennes glasögon som hon glömde igår. Hos Mikael tänkte vi spela rockband men tvn funkade inte så vi gick till Karolina igen där vi kollade på Ice Age 3 och hade det mysigt. Tack för en mysig kväll! Kom hem till tio ungefär.

Imorgon bär det av till Jönköping alltså för att sova där en natt innan vi åker vidare till Öland. Kommer uppdatera mer imorgon innan vi åker! Nu har jag bloggtorka, heipa.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!