stugan

Sitter här i stugan med erik och adde. Vi äter chips, jag och erik lanar och adde kollar på dateing på tvn eller hur det stavas. Hampus var här när jag kom men blev rädd och åkte nästan direkt. Innan jag kom hit gick jag ett tag med jen på stan, hon köpte foundation och sen kollade vi runt lite, tog bussen ut hit. Mamma hämtar mig när hon fikat klart hos sin arbetskompis. Uppdaterar mer sen antar jag!

Har varit jordskalv på Kreta idag, i vattnet, läskigt. Roligt att åka dit nu ifall det blir efterskalv eller något ;o 

/Becka.



Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Linnet är köpt från Gina Tricot :) Och kjolen är köpt på bik bok, men vet inte riktigt om den finns kvar eftersom att den var på rea :)

2009-07-02 @ 12:37:29
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!