Onsdag 8 Juli

Vaknade vid halvtvå ungefär. Försökte att lägga mig skapligt igår men när jag precis la mig i sängen började en film på tvn som jag fastnade i så somnade efter fyra någongång. Filmen var faktiskt rätt bra och hette passionada. Har precis ätit frukost och ska ta och fixa mig strax för att åka ner på stan för att köpa allt som behövs med till imorgon. När jag är klar på stan ska jag snabbt hem och packa allting så det är klart och ikväll bär det av till stugan igen! Måste fixa mig nu ska jag blir klar någongång. Uppdaterar mer senare.

datumet...
one day left.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Bea

SV: ja det var riktigt synd. Men ska nog köpa ett par och banne mig lära mig gå i dom också :) hehe

super, tack! Har lagt till dig också nu!

2009-07-08 @ 15:05:43
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!