Öland

Blev ingen uppdatering igår innan jag åkte till Jönköping. Vi kom fram till Jönköping vid halv sex ungefär, satte oss på hotellrummen ett tag innan vi gick ner för att äta. Vid åtta gick jag iväg till stationen och mötte upp David. Vi satte oss på hotellrummet innan vi gick för att äta kebab<3. Vi låg vakna hela natten och somnade strax efter 6tiden skulle jag tro.. Gick upp vid halv tio för att äta frukost och sen gick vi och la oss igen innan vi åkte runt tolv.

Idag kom vi fram till Öland runt fyra. Sov hela vägen och vaknade när vi var mitt på bron. Åkte direkt till farmor och farfar och fikade där innan jag fick skjuts till pappa där jag är just nu. Just nu är det bara jag, pappa & tim hemma för dem andra är på slottet och kollar på scotts och vilka mer det nu va. Nu ska jag sjunga allsång med far min!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!