lyckat!

Började dagen med att jag vaknade vid halv två ungefär och mådde jättedåligt. Vid kvart i fyra hade jag fixat mig lite snabbt och åkte ner på stan med Jen för vi skulle gå runt lite tänkte vi men då hade dem stängt så vi var där kanske en kvart och sen promenerade jag hemåt igen. Lyckat! Just nu sitter jag och väntar på maten och sen blir det party ikväll, hoppas det blir en lyckad kväll iallafall! :) Blir party ute i parken igen och sen får vi se vart vi tar vägen. Uppdaterar säkert mer när jag kommer hem, eller, beror på hur sent det blir! Vad ska ni alla läsare göra? Hoppas ni får en underbar lördag ni också!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: hanna

sv: åh, vad härligt! :)

well, det har vart lite upp och ner, ledsen för en sak men annars har det väl vart ganska så bra faktist! fast kallt, haha :/

2009-07-26 @ 02:36:48
URL: http://hannaejendal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!