last night

Kvällen igår var riktigt trevligt enligt mig. Började med att vi satt i rothoffsparken från halv nio till halv tolv ungefär. Det var jag, adde, sven, gustav, erik, sara, jennie, evelina, cim, hampus och sen två av addes kompisar. Vi lyssnade på musik och bara umgicks där. Vid tolv ungefär så begav vi oss mot skiftinge där det var "fest" vilket det inte visade sig vara när vi kom dit.. Haha. Vi träffade victor på vägen dit och sen gick jag, evelina, amanda och victor i spöregnet eftersom dem andra hade cyklat i förväg. DYNGSUR när man kom fram så var tvungen att föna håret och allt där borta. Mamma hämtade oss kvart i två ungefär. Somnade direkt när jag kom hem.

Idag vaknade jag vid halv tolv ungefär, har inte gjort mycket alls än. Bara kollat prison break. Får se om det blir en tur mot Jönköping idag för att sedan åka vidare till Öland eller om vi åker imorgon.. Får vänta och se. Uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!