Kvällen

Sv. Pappa; Aaa exakt, Öland är ju sååå mycket bättre än Kreta.. Eller inte! :)

Kvällen blev ungefär så som jag hade tänkt mig. Var upp till Kaj snabbt vid sex för att hälsa på Tindrisen och sen åkte jag till eskilsparken för att träffa Jen. Vi satt där ett tag och pratade om allt som hade hänt sen begav vi oss till stan för att käka på donken och vänta på Evelina. Evelina kom vid halv nio och då började hon & jag våran promenad till Brottsta. Sjukt underbart att träffa folket igen, galet! I stugan var det sven, adde och erik. Vi var ute mest hela kvällen och sen kom även gustav ett tag i slutet. Hade en mysig kväll och kom hem strax efter halv ett. Just nu laddar jag upp några "få" bilder på bdb, så bara att kolla bilder från kreta där! :) Sängen lockar så ska ta och krypa ner när bilderna är uppladdade och klara.

Imorgon blir det en repris av parkkvällen, hoppas det blir grymt! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Bea

Ja verkligen. usch hade inte varit skoj alls :) Hoppas du får en bra dag!

2009-07-25 @ 10:37:35
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!