kvällen i stugan

Har spenderat kvällen ute i stugan. Fick skjuts av mamma dit och var där strax innan nio. När jag kom dit var Veronica, Adde, Erik och Gustav där. Vi tittade på tv och bara umgicks, vi var sjukt barnsliga med mycket skratt. Vid tio åkte adde hem och jag kollade klart på Prison Break där ute, vilket äntligen har börjat igen!! Mamma hämtade mig efter det var slut så kom hem ungefär halv tolv. Här hemma har jag tittat på tv, sjungit bäbiskaraoke och allt knasigt jag gjort. Imorgon blir det stan med mamma för att köpa allt inför resan. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!