KRETA!

Da befinner man sig pa kreta. Ni far vanja er vid att jag inte kan skriva vissa bokstaver haha. Vi har det grymt har borta, badar i havet varje dag och sen beger vi oss upp till poolen nar vi inte orkar vara kvar dar langre. Martin och jag har ett eget rum och mamma och par ett. Pa kvallarna gar vi runt langs gatorna och inne i platanias. Det ar otroligt varmt och jag hoppas man fatt lite farg iallafall. Just nu sitter vi pa ett cafe och har atit glass, riktigt smarrigt. Far se om vi ska bege oss mot ett disco har i narheten strax. Imorgon ska vi ligga vid poolen och steka och sen ta bussen in till Chania for att kolla hur det ser ut dar. Nu ska jag ta och ga vidare! Ni far ha det grymt, saknar er alla!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

hahaha vad i hela? du kan ju inte skriva det där i min blogg :D roligt/äckligt/confused. är det dem som gillar dig eller? haha. hoppas du har det underbart, saknar dig massor gumman. älskar dig <3

2009-07-12 @ 03:23:08
URL: http://jenmanassis.blogg.se/
Postat av: elin

sjukt söt :)

2009-07-12 @ 13:12:47
URL: http://eelinjjohansson.blogg.se/
Postat av: my

du ska ju bli brunare än mamma o micke (A)

2009-07-14 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!