Hemma!

Då var man hemma igen efter två veckor på Kreta. Jag har haft det ooootroligt bra där borta och kvällarna den sista veckan var verkligen grymma! Vädret har varit kanon hela tiden och vi har badat, solat och vandrat hela dagarna. Jag & Martin lärde känna en massa nya människor där borta, kommer sakna dem otroligt mycket. Får hoppas att vi fortsätter hålla kontakten bara. Sista kvällen var vi hemma halv sju på morgonen och sen skulle vi upp vid halv elva för att packa och sånt innan vi skulle hem, den dagen var sjukt jobbig och man mådde knappast på topp haha. Skönt att vara hemma samtidigt som jag längtar otroligt mycket tillbaka! Landningen när vi kom hem var inte lyckad precis, vi skulle precis landa och var nära marken när piloten var tvungen att flyga rakt upp igen med världens fart för han såg inte landningsbanan, det blev kaos på planet men sen fick vi landa åt ett annat håll och då gick det bra. Man blev lite orolig där ett tag faktiskt. Kom hem till tolv inatt och gick och la mig strax efter, sovit som en kung inatt! Blev 1033 bilder från Kreta, haha, bildbomb på bdb sen då!

Får se vad som händer idag, är tänkt att jag ska träffa Jen och sen ska jag försöka träffa adde ikväll iallafall. Uppdaterar mer senare!

RAKI, CONNECTING PEOPLE! De' vet du!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: anelja

sv; va bra :)

hade du kul då?



kram

2009-07-24 @ 15:23:00
URL: http://bonitaah.blogg.se/
Postat av: hanna

jag minns inte ett dugg hur det såg ut :( haha! hade du trevligt på kreta då? :)

2009-07-24 @ 18:08:01
URL: http://hannaejendal.devote.se
Postat av: pappa

snart dax för en ny semester på en ännu roligare ö då ;)

2009-07-24 @ 18:58:11
Postat av: Bea

Ja verkligen . livet vore tråkigt annars :)

2009-07-24 @ 22:44:19
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!