Grillning

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Först hemma hos pappa har jag bara legat i soffan hela dagen och degat. Kollade på film och lite sånt. Just nu sitter jag hemma hos Farmor & Farfar. Det är jag, pappa, annika, mamma & pär här, sen farmor och farfar då. Vi har grillat, spelat kubb och ska fika strax. Riktigt mysigt. Det är otroligt mycket folk nere på campingen, mer i år än det brukar vara tydligen! Dock inte bara alkoliserade ungdomar bara som på midsommar tyvärr.. Nej, nu är det fika! Ni får ha det så bra.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Pim

SV: Ja, visst är dom? :) Frågan är bara hur länge dom håller, med tanke på att dom kommer från H&M.

2009-07-30 @ 13:55:39
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!