cykeltur i spöregn

Kom hem för lite mer än en timme sen. Har varit ute i stugan nu ikväll, det var jag, amanda, adde, hampus & erik. Vi käkade chips och kollade på film, sex drive tror jag den hette, min humor verkligen! Ännu en mysig kväll har jag haft. Cyklade hemåt strax efter halv ett i spöregn, åska och blixtrar. Då menar jag inte att det regnade lite heller! Sjukt mycket. Aldrig cyklat i så pass mycket regn skulle jag tro. Men hemresan var lyckad (Y) Happyface. Haha. Kom hem dyngsur och nu har jag hunnit torka, dock inte håret, men det är på väg det också. Ska strax krypa ner under täcket tror jag.. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Härligt du :D Jorå det är bara bra..ååh ska du till kalifornien? :O

2009-07-04 @ 19:59:39
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!