4 days left

Sitter har pa ett internetcafe pa kreta. Har 13 minuter kvar att sitta sa far skriva snabbt. Jag och martin ska pa disco idag igen for tredje gangen, blir en gang till innan vi aker hem tror jag. Det ar grymt! Folk dansar pa barerna och ja, ni anar inte! Under dagarna steker vi pa sa mycket vi kan och vi har aven gjort en utflykt ner till Elafonnisi dar det var ooootroligt fint, galet! Vi akte genom bergen och jag var radd hela vagen, langt upp var vi iallafall. Var aven inne i en grotta i berget och aven vid falassarna. Vet inte om jag stavat ratt pa stallerna, men ni forstar nog. I forregar kom jag och martin hem halv sex pa morgonen sa man ar en aning trott om dagarna, men da kan man sova pa badmadrassen eller i solstolen. Underbart! Det ar verkligen fantastiskt har, men saknar alla hemma enormt! Hoppas ni har det bast. Bara fyra dagar kvar tills jag sitter pa flyget, inte lange alls. Nej nu ska jag ivag och kopa ol for att sedan parta hela natten! WOHOOO!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: sagha

fin blogg

2009-07-21 @ 08:50:45
URL: http://www.metrobloggen.se/sagharauseus
Postat av: amanda

åhh vad kul du verkar ha det, saknar dig massa och parta åt mig !! <3

2009-07-22 @ 13:15:26
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: hanna

åh jag har också vart vid elafonnisi :D är det inte där det är jätte lång grunt? ;p

2009-07-23 @ 04:27:30
URL: http://hannaejendal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!