1 Juli

Så var det 1 Juli, inte länge alls kvar tills vi åker utomlands, längtar samtidigt som jag skulle vilja hinna med att göra så mycket här hemma under just dem två veckorna vi är borta! Aja, nog om det. Idag vaknade jag halv två, sovit i tolv timmar, riktigt skönt. Är helt slut i kroppen känns det som så är bara bra för mig att sova tror jag. Var tänkt att jag skulle ut till stugan för länge sen, men vet inte om någon är där? Haha. Ska ta och ta kontakt med folket. Uppdaterar mer senare!

Från och med idag så går det inte att betala med pengar på bussarna längre, det är självklart bra men det finns även negativa tankar om det. Dem har tagit bort det med tanke på alla rån som sker. Vad tycker ni om det här? Skriv gärna en kommentar angående det.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

bryr mig inte

2009-07-01 @ 14:46:33
Postat av: my

bra för bussen dåligt för rånarna ^^

2009-07-01 @ 23:17:30
Postat av: Johanna

Det är bra för chaufförernas skull. Men det är ju rätt invecklat att behöva hålla på med att köpa busskort, ha pengar på mobilen och så. Men förmodligen så är det bara att man är ovan som man klagar. Kanske kommer man in i det :)

2009-07-02 @ 00:12:20
URL: http://gallina.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch bara skit!!

2009-07-07 @ 19:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!