Utmanad

Jag blev utmanad av Amanda :)

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

SANNINGAR:

1. Jag måste ligga åt båda "hållen" innan jag kan somna på kvällarna.
2. Är otroligt envis!
3. Bland det bästa som finns är att sova i en nybäddad säng med nyrakade ben.
4. Älskar att "gnida"  mina fötterna mot varandra innan jag somnar.
5. Ärlig och vågar säga vad jag tycker.
6. Gråter till ungefär alla filmer, även till serier. 
7. Jag är expert på att förutse skräckfilmer, är även synsk!
Jag utmanar ingen. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!