Uppdatering av dagen!

Så, nu ska jag skriva ett lite längre inlägg om dagen. Började med skola som vanligt vid halv elva, startade dagen med att kolla på outbreak innan lunchen. Den var bra faktiskt! Handlade om något virus som spred sig i landet och sånt. Sov ett tag under filmen, men sånt händer alla (a) Sara hade bandage idag i skolan, hon hade mött på en älg när hon red igår, ni skulle hört hennes berättelse, helt fantastisk! ;D  Efter lunchen fortsatte vi kolla på filmen och sen började vi med vårat nya projekt som vi fick ut. Kommer nog bli rätt lätt den här gången, känns bra! :) Sista lektionen hade vi engelska sen slutade jag vid halv fem. Fick även reda på i skolan att vi ska spela in en nyhetssändning med klassen som ska visas på Rekarne. Fem minuter lång ska den vara och det är något vi blivit utvalda till plus tre andra skolor i Eskilstuna vilket är Rinman, Rekarne och St. Eskil! Självklart blir det min ridgrupp som får åka till rekarne i Mars och presentera våran nyhetssändning, skämmigt men roligt samtidigt! Efter skolan iallafall så hämtade mamma mig och sen åkte jag hem.

Här hemma har jag inte gjort så mycket idag, tog det lungt ett tag innan v kom hit. Vi kollade på någon sjuk film? Helt knasig var den iallafall. Blindness hette den, såg inte ens klart den! V gick hem strax efter nio och nu sitter jag här, ska strax ta och krypa ner under täcket. Börjar halv nio imorgon som vanligt och slutar halv fyra, annars har jag inget planerat under dagen. Ska även göra demokrati provet efter skolan, kommer nog gå bra! :) Sängen lockar nu! Skriver mer imorgon.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!