träningsvärk

Vad var det jag sa igår? Träningsvärken finns då allt, i rumpan, låren, jumsken, axlarna, revbenen, magen, ryggen, ja ni märker, i stortsätt överallt! Kan knappt andas utan att det gör ont och inte sitta för den delen heller haha. Men då vet man iallafall att man gjort något bra! :)


Har försökt bloggat tidigare idag men har inte funkat så blir att skriva lite kort om dagen nu bara tänkte jag. Hade ställt klockan på 09,10 imorse för att skicka iväg ett hejdå sms till v & j som åkte till Thailand idag, hoppas ni får det bäst killar! :) Kommer bli tomt utan er ett halvår.. Jag somnade snabbt om och vaknade vid halv ett ungefär. Har inte gjort mycket alls hittills, sitter och lyssnar igenom ett album jag laddade ner igår, absolut nyår 2008, blir lite partysugen sådär! Haha. Har blivit lite ändrade planer för idag, blev inte det första jag hade tänkt mig utan har bara varit hemma. Men ikväll iallafall ska vi ut till Erik där hela nyårsgänget kommer vara, nästan. Blir nog riktigt mys! :) Hade tänkt hoppa in i duschen nu, skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!