the last day

Så har den sista dagen på lovet gått..

Började med att jag vaknade runt ett, åt frukost och åkte sedan ut till Aida. Red ut i snön och det var hur mysigt som helst, de som inte rider förstår verkligen inte vilken känsla det är! Helt underbart. Pulsa fram i snön och allting, perfekta julkänslan iallafall, det enda som är bra med snö och jul! :) Myste ett tag med Aida när jag hade ridit och självklart med kattungarna, mina älsklingar. <3

När jag kom hem badade jag och sen har jag tittat på oth & gg, grät som bara den till båda två. Bästa ever! Har även kollat på TopModel 11 som började idag. :) Imorgon är det skola igen som vanligt.. Suck! Skriver mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

suckar du om skolan. Trodde du tyckte det var roligt.

2009-01-07 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!