söndag

Så har den här helgen gått.. Helgerna bara försvinner!

Idag har jag iallafall varit ute hos Aida, red ut på en långtritt med henne. Var mys! :) Kom hem för ett tag sen och nu väntar jag på maten. Ska försöka plugga lite efter maten tänkte jag, måste även fixa mina ridskor till imorgon då min ridgrupp i skolan ska rida för Lotta Björe efter skoltid för att presentera våran skola. Så kommer sluta runt halv nio-nio imorgon, fast är ju i stallet så kommer nog funka bra ändå. Blir lediga på Fredag också så det är skönt. Har inte så mycker mer att skriva.. Skriver kanske senare ikväll eller imorgon efter nio eftersom jag inte är hemma på hela dagen, tror jag, får se hur det blir, kanske skriver i skolan också.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!