Skolan

Sitter här i skolan och arbetar.. Började halv nio som vanligt, träffade Frida och Amanda på bussen. :) Trevlans! Såg även Julia åka förbi när jag stod och väntade på bussen. Sara Banana är sjuk :( Hon kanske skulle komma till sista lektionen då vi har genomgång.. Om det är någon som vill skriva min uppsats om skapelse & myter så säg gärna till, skadar absolut inte! :) Har iallafall påbörjat min skrivning så det går framåt hehe. Ringde även till min praktikplats för ett tag sen, blir att ta 07.17 bussen från stan ut till Hållsta för att sedan promenera en bit till stallet, fast slutar strax innan halvtvå så det är rätt skönt, sen kanske vi får vara ledig någon tisdag för att jobba en helg eller så. Blir nog bra! :) Trodde inte jag skulle ha något att skriva om så antog att det skulle bli ett kort inlägg men blev faktiskt en hel del! Skriver mer senare kanske. Nu ska jag fortsätta jobba!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!