Skolan

Sitter här i skolan och har lunchrast. Åt panncakes idag igen som vanligt :D smarrigt!

Blev inget inlägg igår för jag hade inte tid att skriva helt enkelt, fixade med Annikas blogg och sen kom jag hem rätt sent då jag slutade halv fem. Annars gjorde jag inte mycket alls igår, satt vid datorn och kollade på tv.

Idag slutar jag halv fyra, kommer nog sitta kvar efter skolan och arbeta med min uppsats som ska in idag. Har engelska prov snart också, är tydligen inte betygsättande utan bara ett läxförhör, känns skönt det iallafall! Efter skolan hade jag tänkt att jag skulle fika med Amanda men hon kunde tydligen bara halv tre så det verkar inte bli något. Ska se om jag åker ut till Karolina senare ikväll för att sova över där eftersom båda är lediga imorgon. Kanske tar lite kort ikväll isåfall, har inte gjort det på ett tag nu sen skulle vi kolla på lite filmer. Imorgon har vi planerat att sola och sen äta på Spicy :) smarrigt! Nej, nu ska jag avsluta här så jag är klar till lektionen börjar. Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!