Sjuk..

Jag mår dåligt, dåligt, dåligt!
Vaknade med huvudvärk imorse, tog en huvudvärkstablett och la mig sedan i sängen igen för att sova en timme till innan jag tänkte gå till skolan. När jag sedan vaknar mår jag fruktansvärt dåligt och tar tempen. Visar sig att jag vaknade med 38.4, vilket är mycket eftersom jag i vanliga fall har 36.7 ungefär.. Så nu ligger jag här i sängen, orkar inte göra någonting! =( Nej, nu ska jag försöka sova lite till.. Skriver kanske mer senare om jag mår bättre!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: the foxgirls

krya gollum! <33

2009-01-29 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!