saturday

Sitter hemma hos Karolina & Martin, ska snart ta bussen in till stan för att sedan snabbt åka hem. Hemma ska jag börja fixa mig lite smått innan jag åker iväg med a.j till brottsta som vanligt på Lördagar! :) Ska iväg dit strax innan sex tänkte vi. Blir nog en rolig kväll, vi får se till att det blir kul iallafall! =) Blev lite ändrade planer för dagen eftersom jag inte tänkte på att det var lördag och att bussarna går annorlunda. Får ta det som var planerat egentligen under dagen imorgon istället! Nu ska jag hjälpa Karolina med lite kläder här. Skriver mer senare ikväll eller om jag skriver ett inlägg innan.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!