magont

Sitter här hemma och har ont i magen.. Började halv elva egentligen och nu är klockan halv tolv istället, ska försöka gå till skolan efter lunch iallafall. Hade någon genomgång sista lektionen så kanske är bäst att vara där. Skrev iallafall rätt mycket på min uppsats igår så känns riktigt bra, hinner nog klart faktiskt! :) Har glömt att skriva om vårat nya system vi har i skolan när man kollar sina betyg, det är mer som "high school" att man går ut i korridoren och kollar vilket betyg man fick. Fungerar riktigt bra faktiskt! Nu ska jag fixa mig och äta lite tänkte jag innan jag åker iväg med bussen till skolan. Skriver mer ikväll! my dreams are killing me

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!