Luffare i Hållsta

Började dagen med en promenad till stallet i Hållsta, Lundby. Jag & Eve ansåg oss själva som luffare, såg verkligen ut så med väskorna på ryggen och allt! Hade en mysig dag där ute iallafall, hoppade en jättestor häst som var 180(?) i mankhöjd, alltså upp till ryggen, tänk då plus huvudet! Musklig var han då också, stoooor!

Fick skjuts hem när vi slutade runt ett och sen åkte jag ner på stan lite senare för att träna med Karolina. Märks att man inte varit på badhuset på ett tag, vi hade precis bytit om och skulle till simhallen och då öppnar vi en dörr och går in utan att kolla och då är det ett förråd? Haha! Sen höll vi på att gå in i killarnas omklädningsrum för vi trodde det var den rätta dörren, ja ett gott skratt fick vi oss iallafall! När vi började simma var det knappt något folk alls men efter ett tag kom det ca 30 killar, vältränade och fina hehe, in och började träningssimma, de hade även Ricky som tränare! Min gamla simtränare <3 Jag & Karolina var mycket duktiga iallafall, simmade faktiskt en hel timme utan att ta pauser! =) Man känner att träningen tog faktiskt, det är skönt att veta. Vi bastade lite snabbt och sen gick vi till Solcity för att sola! Fick en hel del färg i ansiktet kan man säga, haha! Sen tog vi bussen hem och här har jag inte gjort mycket, följt min "checklista" som vanligt bara :) Funkar riktigt bra faktiskt!!

Oth och gg har kommit ut idag men har inte hunnit kolla på det så får bli att se det imorgon istället! :) Är helt slut så funderar på att lägga mig tidigt idag och sova ut eftersom jag har sovmorgon till halv elva imorgon. Ska ta och avsluta här nu, måste bara tillägga att Markus var OTROLIGT snygg igår på Idrottsgalan!! Sen även att självaste Rolf-Göran Bengtsson är bättre en Zlatan och fotbollen, känns bra, RIKTIGT bra!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej beckafis!

Mamma kommer o hämtar oss hos dig imorn runt halv 8 , så gå ut då :)

Puss o kraam <3

2009-01-24 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!