Lördagen & Idag

Igår hade jag & jen en trevlig stund när vi gick till Max och satt där ett tag och tillbaka. Vi målade i målarböcker och hade det jätteroligt med mycket skratt och många minnen togs upp! Tack för en underbar kväll Jennie, jag älskar dig! <3

Idag har jag varit och solat med Karolina i Nyfors, man fick en hel del färg faktiskt! =) Vi hade tänkt börjat simma idag också men det var tydligen stängt. Efter vi solat gick vi runt ett tag på stan, träffade Elin också. Länge sen! <3 Karolina tog bussen hem 16,43 och då åkte jag med mamma & pär till mormor och morfar där vi åt mat. Kom nyligen hem och har precis ätit vaniljglass med chokladsås, smarrigt! Ska strax hoppa in i duschen och ikväll är det P3 Guld på tvn klockan 21,00 på svt1, missa inte!! Musikgalor är mucho gusto bra tycker jag allt.

Imorgon är det skola igen. Ska åka förbi Odlaren efter skolan med Jen. Hälsa på lite och sen sätta upp lite planscher angående gymnasiet. Sen ska jag åka ut till Aida tänkte jag, blev ingenting idag så tar det imorgon. Skriver kanske mer senare!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

tack själv gumman, jag älskar dig<3! vi do it so well

2009-01-18 @ 20:14:24
URL: http://jenmanassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!