Kvällen + Idag

Hej!
Det första jag tänker skriva idag är, vem är det som skrivit den här kommentaren till mig?
Anonym: Hej beckafis! 
Mamma kommer o hämtar oss hos dig imorn runt halv 8 , så gå ut då :) Puss o kraam <3
Har ingen aning om vem det kan vara faktiskt..?

Svar till Johanna: Nej verkligen inte, Markus & Brolle kan ALDRIG bli fel. Mums på dem båda! <3


Igår hade jag det riktigt roligt faktiskt! :) Umgicks med det vanliga folket och hade det trevligt som bara den, dansade, pratade och hade allmänt roligt. Kom till Amanda strax efter halv sju, skulle vara där halv men fick vända när jag nästan var framme för jag hade glömt lite saker hemma.. Klantig som vanligt! Kom hem strax efter halv två iallafall. :) Tack för en underbar kväll allihopa! <3 Bilder finns på min bilddagbok, för att komma dit klicka här.

Blev väckt klockan tolv idag så jag ska kunna somna ikväll, har inte gjort så mycket hittills bara setat här vid datorn och tagit det lugnt. Sitter just nu och dricker Forest Fruit Thé, det godaste! :) Länge sen man drack te faktiskt, måste bli ändring på det! Ska strax duscha tror jag, sen blir det att plugga lite matte, enhetsomvanligar... Suck! Lite senare ikväll ska jag iväg till v också. :) Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!