Kvällen

Kom hem (vi börjar om igen, vi glömmer allt där ute är det såå kallt) för ett tag sen, var och besökte Odlarn med Jen. Träffade lite gamla lärare och allt, var lite mys att träffa dem faktiskt. Kan även säga att jag såg Erika på stan med sin lilla bebis, så söt! Har precis gjort klart en liten checklista som jag ska följa varje dag hade jag tänkt:


Ta kattsandlådan [ ]
Plugga mellan 18-20 [ ]
Ta bort sminket [ ]
Borsta tänderna [ ]
Packa väskan måndagar/torsdagar [ ]
20 situps [ ]
10 armhävningar [ ]
15 upphopp [ ]
Träning Tisdagar/Torsdagar/Lördagar [ ]
Aida Söndagar [ ]
Walle Torsdagar&Söndagar (dock inte just nu) [ ]


Om ni kommer på något mer jag kan lägga till så säg gärna till! :) Hade tänkt åka ut till Aida en sväng nu men blev så sent och sen snöar det massa ute och är redan vitt på marken, usch och fy! :( Blir att titta på Idrottsgalan ikväll 20.00svt1. Då kvällens artister är Tommy Körberg, Magnus Bäcklund, Brolle och Markus Fagervall. Världsartisten och mezzosopranen Malena Ernman framträder i en duett med musikalstjärnan Peter Johansson. Awie! Verkligen super artister =D Missa inte!!! Nu ska jag läsa alla andras bloggar, skriver kanske senare ikväll.

/Becka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!