Kvällen

Vem har inte lärt sig att spela lite gitarr om inte självaste Rebecka! Stolt är ju jag!!!

Har varit hemma hos v hela kvällen. Kollade film och lite sånt bara, han lärde mig även spela lite gitarr faktiskt, även ta en del ackord! Alltid velat kunna det så nu fick man iallafall en liten del "i kryssat" av ett mål i livet, nu gäller det att bara kunna lära sig spela ordentligt också, men det ska nog gå det med! Annars har jag inte gjort så mycket mer ikväll. Kom hem strax innan tio och ska strax krypa ner under täcket fast först är det träning som gäller. Imorgon börjar jag halv elva och slutar halv fem.. Sen dag men skönt med sovmorgon! Annars har jag ingenting planerat, får se vad som dyker upp. Förstår bara inte hur jag ska klara mig utan AmandaMan imorgon :( KRYA! <3 Nej, nu ska jag stänga ner här tror jag. Skriver mer imorgon!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jat inte hur jag ska klara er utan alla er heller :( du kan ju hälsa grupptrycket och smurfen att jag inte kommer imorron heller, love you baby <3

2009-01-28 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!