ingen rubrik

Hallå alla!

Blev inget mer inlägg igår, var plugg hela kvällen för mig! Blev klar 23,50 och det skulle vara inskickat senast 23,59 så några minuter tillgodo hade jag ändå! Skönt att vara av med det iallafall, kändes som en lättnad och jag blev stolt över mig själv faktiskt. :) Sitter nu ute hos Karolina, vi ska ta en buss in till stan om ett tag för att sola och äta på spicy efter det. Är ledig idag så det är härligt :D Helgen kommer kännas enormt bra tror jag med en extra dag, skadar aldrig! Igår kollade vi lite på film också innan vi somnade, den hette the girl nextdoor och jag rekommenderar den verkligen! Verklighetsbaserad var den också, sånt gillas! Fast man blev irriterad på folket, usch säger jag bara. Men ska inte avslöja för mycket nu. Tydligen bara en timme kvar tills vi ska gå till bussen så ska fixa mig lite snabbt. Skriver senare ikväll.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!