Igår/Idag

Hej!

Blev inget mer inlägg igår, var inte hemma så hade ingen tid att skriva. Kom hem rätt sent så gick bara och la mig :) en mysig dag hade jag iallafall!

Just nu sitter jag i skolan, har projektarbete tror jag? Haha! Sitter självklart i köket och jobbar som vanligt med AmandaMan och SaraBanana <3 Idag skulle jag först egentligen till IKEA med mamma och Jen, men Jen skulle iväg på dansen istället så jag vet inte hur det blir riktigt, annars har jag lite andra planer på gång också. Slutar halv fyra iallafall! :) Skriver mer senare om jag har någonting roligt att skriva om. Som vanligt är det Torsdag och Pancakes i skolan, smarrigt!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!