Igår + Idag

Dålig uppdatering igen.. Men har inte varit hemma så skyller på det!

Igår när jag kom hem från skolan gjorde jag inte så mycket, efter ett tag gick jag över till v och kollade film. Kom hem till tio och kollade på Prison Break like always on Mondays.

Idag var jag med smurf ute i Lundby som vanligt! Gick förbi Karolina & Martin för att säga hejdå till Karolina, Marita erbjöd oss skjuts upp till stallet så vi behövde inte gå dit idag :) Skönt! En underbar dag som vanligt med eve<3 Mycket skratt, verkligen! Haha, love you babe <3 Fick skjuts hem vid ett ungefär. När jag kom hem duschade jag snabbt sen var mami och jag och kollade på en lägenhet. Ska strax äta och sen bär det av till v idag igen. Skriver antagligen inte mer ikväll.

Måste även säga att jag träffade Karin när jag gick för att kolla på lägenheten, stod och pratade ett tag. Var länge sen! Trevlans var det! <3

/Becka.



Kommentarer
Postat av: smurf

tisdagar är roooliga dagar :D<33 love you gollum

2009-01-27 @ 18:38:48
Postat av: amanda

karin karin? :D

2009-01-27 @ 23:03:58
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!