Idag

Hej Bloggen!

Idag har jag inte gjort mycket alls, vaknade vid tolv ungefär och satt vid datorn ett tag innan jag & lina åkte till La Luna för att träffa Jen. Vi åt pizza och pratade massor. Riktigt mys :) När vi hade ätit klart skjutsade vi hem jennie innan vi åkte hem. Här hemma gjorde vi inte så mycket efter det, överförde bilder från gårdagen och de finns nu på min bilddagbok, för att komma dit klicka här. Har även kollat på Twilight återigen, älska filmen <3 Så himla bra! Klockan är redan elva och det är snart dags att lägga sig igen.. Imorgon blir det upp tidigt för att fixa lite inför Stockholmsresan med Jen. Ska först följa med Lina till hennes buss sen ska vi på ett litet äventyr jag & jen, blir nog riktigt roligt ;) hehe. Ska ta och avsluta det här inlägget nu. Blir nog inget bloggande för min del imorgon, skriver mer på Lördag.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!