Helgen

Fantastisk helg säger jag bara, älskar er! <3

I Fredags gick jag upp vid elva för att fixa mig innan jag, lina och jen åkte iväg till Stockholm med 14,05 tåget. Vi käkade på Donken när vi kom fram och vid fyra lämnade vi Lina på bussen till Öland. Jag & Jen väntade länge på stationen innan vi åkte ut till Jakan för att träffa pojkarna. Var roligt att träffa dem igen, var ett tag sen nu faktiskt. Vi spelade poker, ölspelet och lite sånt. Hade även massage och pratade om allt möjligt, jättemys var det iallafall! Gick och la oss vid ett någongång? Har ingen aning om vad klockan var faktiskt. Gick upp vid halv tio på Lördagen. Började med att städa undan allt. Jag & Jen hjälpte till att diska eftersom Joakim skulle lämna sin lägenhet klockan tolv då det kom en tjej som skulle hyra hans lägenhet då Viktor och Joakim åker till Thailand den 10de. Vi tog pendeltåget till stan vid elva ungefär, fick vänta ungefär två timmar på stationen innan vårat tåg gick hem. Oförglömlig kväll som vanligt med er <3 Tack för en underbar helg! <3 Och Jen, Jag älskar dig något enormt! <3 Väl hemma somnade jag och sov i några timmar. Var helt slut.

Idag vaknade jag halv fem (a) trött eller vadå? haha. Men var riktigt skönt att sova ut! Förstår inte hur jag ska orka gå upp på Onsdag, tur man har sovmorgon till halv elva iallafall. :) Har precis ätit frukost, blev tacos :) smarrigt! Nu sitter jag här och lyssnar på Bandit. Ikväll händer inget speciellt tror jag. Bara att ta det lugnt, imorgon ska jag snabbt till stan innan alla kusiner ska till Mormor & Morfar för att äta pizza. Skriver kanske mer senare, ska fixa lite med musiken nu.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jen

tack själv för allt gumman, du är så mycket. jag älskar dig något enormt<3!

2009-01-04 @ 21:17:09
URL: http://jenmanassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!