härlig kväll

"sven är min vän innan glen kom sen"

Har varit en helt underbar kväll med mycket skratt! :) Tack allt folk, ni är verkligen fantastiska!
Kollade körslaget och sen tittade vi även början på några filmer men såg aldrig riktigt klart någon. Pratade massor och alla är störtsköna, me likes.

När vi släppte av Jen så brann det i en container där så vi försökte ta kort för att hamna i tidningen men det blev inte bra alls.. Någon som hade tänt på antagligen. Just nu sitter jag här och dricker Oboy och äter julskinksmackor, smarrigt!Imorgon ska jag försöka ta mig upp rätt tidigt för att åka ut till Aida i skaplig tid iallafall. Annars händer inte så mycket tror jag. Skriver mer imorgon/idag om jag inte skriver något nytt inlägg innan jag lägger mig.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!