Grattis

Aida Broline, 12 år igår <3

Glömde inte hennes födelsedag men hade ingen ork att skriva och hade ingen dator senare på kvällen så tänkte skriva det idag istället! :) Igår somnade jag med 40 graders feber igen.. Har sovit lite till och från inatt men vaknade med 37 grader så nu är jag feberfri iallafall men får se hur det är till kvällen igen. Halsen är svullen och sticker ut på sidorna och ut mot nacken men även det känns lite bättre idag. Har inget planerat för dagen, blir nog bara hemma eftersom jag varit sjuk.. Suck! Ska försöka äta lite frukost om jag kan? Hoppas på det, annars blir det vatten och glass idag som levebröd som vanligt.. Skriver mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!