Gårdagen

Skolan som vanligt först, hade massa roligt like always! Smurfen berättade om en tjej som var tvungen att byta buss för att han som körde var full, haha, vilket skämt! Måste varit en rolig resa det. Sen kom jag och tänka på när jag & smurfen gick till biblioteket att duvor borde ha nackproblem eftersom de "nickar" med huvudet fram och tillbaka hela tiden, sen tycker jag att de även borde bli åksjuka eller något..? Konstiga tankar, jo tack jag vet! 

Satt kvar ett tag efter skolan och väntade på mamma som skulle komma ner på stan då jag hade lagt undan ett par jeans på gina. Jag köpte dem iallafall :) Äntligen fick jag tag i ett par slitna jeans som jag letat efter i ett år ungefär? Så nu har jag ett par jeans som jag kommer använda också! De andra bara ligger i skåpet och tar plats. :)  Åkte hem efter stan och fixade lite här hemma, var borta ett tag sen och kom hem strax efter tio.

Idag är jag hemma från skolan, har ont i magen och lite sånt :( Har sovit en timme ungefär nu på morgonen och nu ligger jag här i sängen bara. Får se om jag kan rida ikväll, hoppas på det iallafall. Annars blir det bara en hemma dag. Skriver mer senare!

Rebecka Gollum Sovmorgon Johansson <3 Evelina Smurf Emotrappan Gustavsson <3 AmandaMan Mackan Widin <3 SaraBanana Grupptrycket Carlsson <3




Kommentarer
Postat av: GollumLovern

<3

2009-01-23 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!