Feber...

Febern bara stiger och stiger.. Nu är jag upp på 39.2 när jag tog för en halvtimme sedan... Känns som huvudet snart kommer sprängas och jag kan inte äta någonting.. När jag försöker sova ligger jag bara och mumlar för mig själv, ingen aning om varför. När jag precis var uppe och gick kändes det som huvudet skulle ramla av och jag måste gå jättesakta för att inte tappa balansen. Tog precis en tablett till och får hoppas det hjälper! Annars ruttnar jag nog bort här i sängen..

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vad tråkigt becka :( krya på dig <3 jag älskar dig

2009-01-29 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!