dålig uppdatering igen!

Emelie: Tack så jättemycket! Värmer alltid med snälla kommentarer. Det är bra med mig, hur är det med dig? :)

Mickan: TackTack! :) Det värmer!

Toby: Ja, man känner sig lite dum ibland faktiskt, sen tar man i massor när man sjunger och dansar helt galet! Som man är största kändisen eller något sånt! Haha.

Sara Cederberg: Nej, det finns knappt något bättre faktiskt, livet leker just då! :)

Ferhat: Testa det du också om du inte gjort det redan! :) Jodå, det är bra. Själv? :)

Sådär.. Svarade på lite kommentarer först tänkte jag! Nu ska jag skriva om vad som hänt idag!
Började med att jag och Evelina åkte ut till Hållsta, tog oss en liten promenad till stallet där ute, gick förbi Karolina & Martin och hälsade på där. När vi kom till stallet visade Nadja oss runt och presenterade hästarna, det är sjukt att shettisarna som jag lärde mig rida på fortfarande finns kvar!! Jag började rida där när jag var fyra ungefär och nu är jag 16. Dessutom fanns dem ju där innan jag började eftersom dem gick att rida på! Otroligt söta är dem iallafall. Vi fick rida lite och jag hade en häst som heter Montana, riktigt söt var hon. Fixade i stallet och lite sånt och slutade vid ett. Fick skjuts hem, duschade snabbt innan jag åkte ner på stan för att fika med Amanda, självklart på Café Smak! Gick även runt ett tag på stan då jag tänkte köpa ett par skor och jeans från EGO men blev ingenting. Ska åka till Stockholm med mami snart istället. :) Har även kollat på oth & gg idag, såklart! Bäst är ju det. Annars har jag inte gjort mycket, försökt göra lite skolarbete, går framåt iallafall, skönt det. Ska forstätta med det nu! Skriver mer imorgon, ska försöka lägga mig tidigt idag då jag är heeelt slut, börjar iallafall 10,30 som vanligt imorgon så det är skönt. Hoppas alla haft en underbar dag!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!