dålig uppdatering

Varit dålig på att uppdatera på senaste känner jag, skärpning Rebecka!

Igår kväll var a.j här :) Hade det massa mys och pratade om allt möjligt som vanligt. Ni betyder något enormt flickor! Jag älskar er <3

Idag gick jag upp vid halv sju, mamma hade dukat fram frukost till mig :) snällt. Fixade mig snabbt och åkte ner på stan, skulle iväg till Nyby Torshälla Ridklubb där jag nu kommer spendera mina fredagar under skoltid. Eve var även en grottmänniska haha. Hon klättrade in i Sahara Öknen, såg bara ett par fötter, gulligt! Egentligen skulle vi ätit på Ektorpsgården men det var stängt så vi fick kebabtallrik istället, mycket smarrigt! Efter lunchen red vi, fick Pricken :) Gick helt okej faktiskt, fick beröm iallafall.

Tog bussen till stan och köpte ett par skor till med mami, tack! Åkte hem efter det, satt ett tag vid datorn innan jag åkte vidare till Vilsta och hade lektion. Fick Oskar, gick jättebra, super nöjd! :) Blev att åka hem snabbt efter ridningen för att kolla på Let's Dance. Usch på blondinbella, hoppas flickan åker ut nästa vecka! Nu sitter jag här återigen, lyssnar på musik och tråkar helt enkelt.. Ska nog lägga mig tidigt idag, är helt slut!! Känner redan att träningsvärken kommer krypandes. Wie, träningvärk är underbart!

Imorgon får vi se vad som händer under dagen, om det blir som jag planerat eller inte, det märker vi och ser! :) Hoppas på att det blir att träffa allt folk senare på kvällen iallafall, hope so!

10h46m




Kommentarer
Postat av: Jen

:(!

2009-01-10 @ 00:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!