dagen till ära

Vaknade vid tolv ungefär, hoppade snabbt in i duschen innan jag och mami åkte ner till stan för att kolla skor och lite sånt. Hittade faktiskt ett par skor med 4cm klack tror jag det är, blir att använda dem nu när mina andra skor gått sönder.. Köpte även linsfodral till mina linser. Efter stan åkte jag till mormor&morfar där vi hade kusinträff. Köpte pizza från Lilla Tuppen, älska Albert! Han berättade en historia som hände när han kom till Sverige och inte kunde Svenska. Det var några ungar som hade spelat fotboll och då hade han sparkat på bollen. Ungen skriker idiot till han och då frågar Albert vad det betyder eftersom han inte kan svenska. Barnet säger att det betyder snäll. Albert säger då till dessa tre ungar: alla ni tre är idioter. Haha! Där fick de så de teg! Sen bjöd han självklart på massor som vanligt, jättesnäll och trevlig är han iallafall. :) Var mycket trevligt hemma hos mormor och vi pratade massor. När vi hade ätit åkte vi och hämtade upp Jen som följde med mig hem. Vi gick först till Konsum sen satt vi mest och pratade om allt möjligt, sen gjorde vi lite roliga saker! hahahaha, bästa vi någonsin gjort! Minne för livet helt klart! ;) Jag älskar dig gumman <3 Jennie åkte precis hem och nu sitter jag här.. Om en kvart är det Tisdag och bara en dag kvar tills skolan börjar.. Sista sovmorgonen imorgon då.. Suck! Ska försöka åka ut till Aida en sväng tänkte jag, annars inget planerat. Skriver kanske mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!