älskade mobil

IM HAPPY!!! Gissa vem som fått igång sin underbara älskade mobil?! Jo, JAG! Har nu alla gamla nummer igen och bilderna ska jag överföra till datorn imorgon tänkte jag! Åh, jag är glad =D awie!

Jag och Karolina solade även idag, fick lite färg faktiskt. Måste bara fortsätta sola lite oftare så man inte tappar all färg nu, sen har vi även bestämt oss för att börja simma! Bra träning faktiskt och sen behöver jag stretcha mina muskler så simning funkar jättebra, blir nog great! =) Åt på Spicy och det blev nummer 14 som vanligt, mucho gusto gott är det! Efter stan åkte vi hem till mig innan jag drog iväg till ridningen. Nu är jag ute i Hållsta igen och ska sova här en natt till. Ska hem imorgon med bussen iallafall, sen har jag lite planer för dagen och på kvällen ska jag umgås med mina underbara vänner som vanligt på lördagar nu för tiden. Känns bra! Karolina är i duschen och sen ska vi antagligen sätta igång någon film, får se vilken det blir ikväll. Kanske skriver något mer inlägg ikväll annars skriver jag när jag har någonting att skriva imorgon.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!