7 Januari 2009

Det märks att man inte riktigt kommit in i att det är 2009 nu. Höll på att skriva 2008 i rubriken till detta inlägg. Haha!

Så har första skoldagen passerat detta år, var faktiskt en riktigt skön dag. Började halv elva och slutade halv tre, så var bara tre timmars pluggande idag, skönt! :) Saken är den att jag måste vara synsk, drömde för någon natt sen att vi skulle få sluta halv tre för att emmy skulle iväg någonstans? Sen stämmer det in! Blev precis som i drömmen, läskigt! Det var iallafall riktigt roligt att träffa alla igen!! Vi blev indelade i nya projektgrupper och sen började vi arbeta. Fick massor gjort faktiskt! Haha, hände en rolig sak också. Hade skrivit levande organismer på datorn och sen skulle jag läsa upp för alla i gruppen vad jag hade skrivit och då råkade jag säga levande orgasmer hahahaha, så alla fick sig ett gott skratt iallafall! Måste även berätta att jag fick VG på matteprovet!! :D Happy är ju jag! Första gången jag får VG på ett matteprov :) Efter skolan gick jag, sara, amanda och eve och fikade på Café Smak. Blev kladdkaka med mjukglass och vatten till, som vanligt. Smarrigt!! Kom hem för ett tag sen, gör inte mycket alls just nu, musik och så bara. Ska träffa Amanda ikväll tror jag :) Hon har träning just nu så blir väll efter sju ungefär. Annars är det Top Model och Grammisgalan samtidigt idag =/ Blir att titta på Grammisgalan tror jag, Top Model går ju så ofta ändå. Sen är det även bra artister/band som ska uppträda på grammisgalan. Nu ska jag läsa lite bloggar innan det blir mat här hemma. Skriver senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!